وزیر امور خارجه ترکیه در تماس با عراقچی از آمادگی کشورش برای تداوم رایزنی‌های سیاسی با ایران با هدف تقویت و توسعه روابط دوجانبه و همچنین هم اندیشی و همکاری در خصوص مسائل مهم منطقه‌ای و تحولات بین‌المللی خبر داد.

عراقچی

به گزارش همشهری آنلاین، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی، ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کشورش برای تداوم رایزنی‌های سیاسی با ایران با هدف تقویت و توسعه روابط دوجانبه و همچنین هم اندیشی و همکاری در خصوص مسائل مهم منطقه‌ای و تحولات بین‌المللی خبر داد.

وزیر امور خارجه ترکیه با اشاره به روابط رو به گسترش تهران-آنکارا، بر ضرورت تقویت مشورت‌های سیاسی پیرامون تنش‌ها در منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

عراقچی نیز ضمن تشکر از تبریک وزیر امور خارجه ترکیه و تاکید بر ضرورت ارتقاء مناسبات خوب میان دو کشور، آمادگی تهران برای تقویت گفت و گوهای سازنده در راستای گسترش همکاری‌ها در همه عرصه‌های موجود را ابراز داشت.

کد خبر 876691
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
    0 0
    هر چی آتیش رو سر مردم منطقه میریزه یه راسش را ترکیه گرفته کودک کشی در غزه و صادرات سوخت و تجهیزات و تدارکات به اسراییل را متوقف کنید بعد تشریف بیارید